۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

فرق من با تو ، شما قضاوت کنید!

هفته ها براي شما تبليغ در تلوزيون و راديو روزنامه و ...و ما بايد حدس بزنيم كه كجا بايد جمع شويم!شما براحتي مي توانيد عليه ما تظاهرات كنيد و به ما برخلاف اصل 27 قانون اساسي چنين مجوزي نمي دهند.

شما با اتوبوس ها و امكانات و تسهيلات فراوان به راهپيمايي برده مي شويد و ما پاي پياده .

شما مرگ بر موسوي مي گويي در حاليكه دوربين ها رو به تو است براي پخش مستقيم از كانال سراسري . ما مرگ بر ديكتاتور مي گوييم در حاليكه باتوم ها رو به ما است .

شما را با اتوبوس مي آورند و براي ما خيابان ها را مي بندند .

شما را مردم مي نامند و ما را فتنه گر.

شما را مدافع اهل بيت نشان مي دهند و و ما را ضد دين مي خوانند.

تو امنيت شغليت تامين شده و من نگران امنيت شغلي و تحصيلي و جانيم هستم .

در ميان شما پرچم و پوستر و كيك و آب ميوه پخش مي شود و در ميان ما گازاشك آور و گاز فلفل .

از شما با بهترين و حرفه اي ترين دوربين هاي صدا و سيما با هليكوپترو تراولينگ و...فيلم مي گيرند در 6 كانال و تمام بخشهاي خبري نمايش مي دهند و فيلم هاي ما با گوشي موبايل 3 مگاپيكسلي و لرزش دست و... فيلمبرداري مي شود ودرهيچ شبكه داخلي(آنطور كه هست) نمايش نمي يابد.

نخبگان شما ساعت ها در تلوزيون وقت دارند كه يكطرفه استدلال كنند در انتخابات تقلب نشده و تمام نخبگان ما در زندان و انفرادي هستند.

روزنامه هاي دولتي و ارزان شما به سران ما براحتي توهين مي كنند و چاپ مي شوند اما روزنامه هاي مخالفين حتي اجازه انتشار بيانيه هاي سران جنبش را ندارند و بلافاصله توقيف مي شوند(اعتماد ملي,حيات نو,...).

تمام سايت هاي مخالف دولت فيلتر شده حتي سايت پارلمان نيوز كه متعلق به گروهي از نمايندگان همين مجلس است و در مورد سايت هاي حامي دولت كه ديگر حرفي براي گفتن نيست.

آخرش هم ما را مي برند اوين و كهريزك و شما را در آينده مي برند بازديد از موزه كهريزك.

با تمام اين حرف ها قضاوت با شما و وجدان شما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر